۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

پس از طی سفری طولانی؛

تیم والیبال نوجوانان وارد مکزیک شد

تیم والیبال نوجوانان وارد مکزیک شد

تیم والیبال نوجوانان بعد از سفری 34 ساعته وارد محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در تیخوانا مکزیک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  محمد دلیری، لیبروی تیم والیبال نوجوانان به دلیل مشکل خروجی نتوانست دیگر بازیکنان این تیم را در این سفر همراهی کند اما سایر بازیکنان بعد از 21 ساعت پرواز در سفری 34 ساعته به شهر تیخوانا مکزیک رسیدند. البته دلیری پس از رفع مشکل خروجی و آنالیزو تیم والیبال نوجوانان شب گذشته به دیگر بازیکنان تیم ملی در مکزیک پیوست.

تیم والیبال نوجوانان برای تطبیق با شرایط آب و هوایی و مبارزه با پرواز زدگی، هفت روز زودتر از آغاز مسابقات قهرمانی جهان به محل برگزاری این رقابت‎ها سفر کرد و با هزینه فدراسیون والیبال در گراند هتل شهر تیخوانا مکزیک مستقر شد.

تیم‌های والیبال نوجوانان کوبا، ایالات متحده، بلژیک، چین، آرژانتین و فرانسه هم در حال حاضر در این شهر مستقر شده‌اند. تیم والیبال نوجوانان که چهارشنبه شب گذشته وارد تیخوانا شده بود، پنج شنبه استراحت کرد و سپس نخستین جلسه تمرین خود را که شامل تمرینات هوازی و تمرینات سبک تکنیکی بود را برگزار کرد. همچنین صبح جمعه تمرینات وزنه و عصر جمعه تمرینات تکنیکی و تاکتیکی در دستور کار بازیکنان تیم والیبال نوجوان قرار داشت.

رحمان تقی زاده که با مشکل پیچ خوردگی مچ پای راست مواجه بود، پس از گذراندن درمان و تمرینات اختصاصی از امروز شنبه تمرینات خود را با تیم شروع کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از هفتم تیرماه در مکزیک آغاز می‎شود. برنامه دیدارهای مقدماتی تیم والیبال نوجوانان در این مسابقات به شرح زیر است:

هفتم تیر
* ایران - فنلاند

هشتم تیر
* ایران - روسیه

دهم تیر
* ایران - فرانسه

یازدهم تیر
* ایران - روآندا

کد خبر 2082717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha